Iarmaroc

Nu am mai scris demult asa ca o sa fac putin misto de mine. Weekendul trecut am fost la Iarmaroc (de 2 ori chiar). Prima data a fost cam fail avand in vedere ca am mers cu o remorca trasa de tractor si eram plin de namol. Trecand peste asta, m-am intors a doua zi pe un alt drum si echipat corespunzator. Cum mergeam noi pe acolo, ma intreaba un prieten :

D.: Bah asta era scena Techno?

Eu: Nu cred. Aia era mai in padure.

D. ( pe un ton f suparat): Pai si asta unde plm e?

M-a cam blocat pentru ca avea dreptate. Eu ar fi trebuit sa stiu, doar mersesem ca emigrantii cu tractoru’, ca toate scenele sunt in padure.

~ de pinguinu pe Mai 25, 2010.

Lasă un răspuns

 
