Si ea stia?

Eram azi cu un prieten in masina si ii povesteam ce am mai facut azi. Vorbisem cu fosta prietena si cam asa suna un mesaj:

Eu: I-am scris ca nu mai cred nimic pentru ca am ajuns de la a nu vorbi la a cauta inele de logodna la a nu mai fi impreuna.Toate astea intr-o saptamana.

D.: Nu pot sa cred. Si  cu ea ai vorbit ca vrei sa cumperi inelul?

Eu: Pai…toata ideea e sa-l iei si sa te duci cu inelul la ea, nu?

Cand m-am uitat la el era rosu de ras.Sorry man, ti-am zis ca o sa scriu aste pe blog.

P.S.: Lasati la o parte partea personala, mie unul mi s-a parut funny.

~ de pinguinu pe Mai 27, 2010.

Un răspuns to “Si ea stia?”

  1. Ouch… funny funny, da’ ouch! Plus ca eu sunt de acord cu tine 🙂

Lasă un răspuns

 
