Hai la Subway frate

Ma duc si eu azi lihnit pe la 3 sa-mi potolesc foamea cu niste cartofi de la Mc. Cum stateam eu la coada, vine un tip din spate (era un grup mai mare) si-mi zice:

 

El : Hai laSubway vis-a-vis frate, mergem toti.

Eu : Maine se deschide Subway.

El : Vad eu oameni inauntru. Hai sa mergem.

Eu : Mi-am comandat cartofi de la Mc.

El : Hai ca mergem toti.

Eu : Frate noi macar ne cunoastem?

S-a uitat omu’ mai bine la mine, s-a uitat la prietenii lui si am lesinat toti de ras.

~ de pinguinu pe Aprilie 9, 2012.

Lasă un răspuns

 
